4 apr. 2012

3 rädda mig

Vad gör man då sjukan börjar lugna sig men fortfarande är jobbig? Jo, man tar tillfälle i akt att skicka de där klagomailen man inte fått iväg. Så idag kände jag att det var dags att be 3 fixa min mobil eller (ännu bättre) skaffa fram en helt ny sort.


Tycker du att jag flummat till mitt klagomail för mycket? Nu i efterhand är jag osäker.


----- Ursprungligt meddelande -----


Ämne: Snart hjärnblödning


Hej kära 3 person!


Först vill jag skriva att jag är väldigt nöjd med 3 och rekommenderar det till alla, till och med främlingar på stan. Nej, inte främlingar på stan men nästan.


Men. Stort MEN: min telefon ger mig snart en hjärnblödning! Jag blir galen på den jäkeln! Jag uppdaterar den och tar bort apps och allt som jag får råd om men den låser sig hela tiden. Den hakar upp sig. Stänger av sig. Folk ringer men jag kan inte svara. Jag kommer snart explodera i ren frustration, och då försvinner ju en av era kunder! Snälla hjälp mig! Jag vill inte ha den här usla stygga tröga mobilen mer. Vi vinner ju allihop på om jag inte smäller av, eller hur?


Sen... Enda sen jag fått mobilen har jag hört ett högt tjut då jag lagt mig. Jag antog att min hörsel tillsist blivit förstörd och att jag fått tinnitus (kanske hade min pojkvän smittat mig?). Men vet du va? Det är laddaren som hör till min idiot telefon som skriker så fort den är kopplad i väggen! Och när telefonen dör (som den som sagt gör ofta) så tjuter den ännu mer! Gissa va glad jag blev att det inte va tinnitus.


Snälla snälla hjälp mig med denna ondsinta mackapär. Jag gillar mitt liv väldigt mycket.


Mvh


Elin


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu skrattar jag så jag tjuter ! Hoppas du skickade detta ! Jag hade då blivit jätteglad om jag fick detta mail för det är vrål roligt . Du är bäst massor av pussar och kramar . mamma