28 apr. 2012

Inte rasist, men...

Jag brukar inte skriva om sånt som inte har med Endon att göra. Naturligtvis är mitt liv större än min sjukdom men det hade kunnat bli så rörigt här på bloggen.

Men jag gör undantag, då det är viktigt för mig. Och nu har något stort och betydelsefullt hänt här på nätet som jag måste dela med mig utav.

Det har startats en ny sida, som handlar om rasism och framför allt dessa smygrasister som försöker gömma sig genom att börja varje mening med jag är inte rasist, men...

Det finns få saker som retar upp mig så mycket som rasism och denna sidan måste spridas, särskilt med tanke på vad som händer över världen just nu. Främlingsfientliga (rasistiska) partier väljs in världen över och det är skrämmande. Hur kan det alltid vara invandrarnas fel så fort ekonomin rasar neråt? Nej, jag ska inte börja för då kan jag inte sluta.

Så, mina älskade, kloka och fantastiska läsare, klicka på bilden och sprid: 


Inga kommentarer: