7 mars 2013

Promenad app?

Betygen av dagens promenad appar är inte glädjande. Jag betygsätter i Gristrynen för de är så mjuka och gosiga.

Tipsrundan, låste sig hela tiden och var rent av trist. Ena stunden kom det tre frågor på raken och sen gick det tio minuter innan något hände. Tanken bakom är bra men utförandet inget att hänga i granen.
1 av 5 möjliga Gristrynen.

Run log, var usel! Med stort U. Det enda som funka var att den höll tiden bra, men det hade jag lättare kunnat sköta med min mobil. GPS funktionen var... Låt mig säga såhär, hade jag gått så som den påstått hade jag varit en blöt svettfläck just nu.
Jag låter följande bild va bevis på hur fel den läste av min runda.
1 av 5 möjliga Gristrynen.

Än så länge är det en telefon, skänkt av min snälla svägerska Johanna, plus Miss Li lallande i öronen som funkat bäst. Får se om nästa app kan konkurrera med dem.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Herre jävlar vad du är rolig skratta för mycket för min ålder ( kissar snart på mig )Det var en recention som hette duga i gristrynen !! Du får 5 av 5 Skitrolig : ) Puss mamma

Anonym sa...

Hej,
Prova iPhone Appen "Take A Walk"!
Till och med en soffpotatis som jag tvingas ut varje dag.

Elin Sandman sa...

Tack mamma för de fina orden och tack Anonym för tipset! Ska ladda ner den med detsamma.

Kramar