10 maj 2012

Dags för rebah

Idag är mitt första möte med Rehabteamet! Jag är så nervös att jag kan komma att spricka i miljoner bitar och någon måste komma hit och puzzla ihop mig igen innan klockan tio. Vet inte ens vad jag är nervis inför. Det är ju bara så nytt och okänt.
Först ska jag utvärderas. Två timmar med en sjukgymnast idag. Två timmar med en psykolog imorgon. Två timmar med en arbetsterapeut nästa vecka. Sen avslutas allt med ett peppigt gruppmöte i början av juni.
Två timmars sjukgymnastik? Rena maratonet för tusan. Sen har mitt försök till blont jämt hår nu blivit resulterat i en grön ton! Grön! Så nu blir det till att testa kroppen i två timmar med mögelgrönt hår... Kunde vart bättre, det var ju faktiskt smurfblått för några dagar sen.
Önska mig lycka till, för nu jäklar ska jag rehabiliteras! Äntligen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till mitt lilla hjärta ! Du är vacker i alla färger på håret <3 . Älskar dig gulle gumma.

Anonym sa...

Jag önskar dig all lycka i värden min lilla sötnos! Hoppas psykologen gick lika bra som sjukgymnasten . Massor av kärlek mamma