19 sep. 2014

Blivit Friad

Det händer massor i mitt liv även då jag är en trögsopp och inte skriver här på bloggen.
Anledningen till att jag inte skriver massor är just för att jag inte velat tänka så mycket på Endon, jag har en tendens att "förtränga" att jag är sjuk och det gör emellanåt gott men oftast gör det illa. För jag är ju sjuk. Och min kropp skriker i protest medan jag tågar på istället för att lyssna på den. Men jag lär mig och framför allt jag mår så mycket bättre!

Men över till något ännu trevligare.

"Va finns det något trevligare än att du blir smärtfriare?" kanske du undrar då. Och nu ska du få svar på det... Ja. Det finns faktiskt det. Och detta är.... Christoffer.

Min älskade sambo väckte mig mitt inatten den 11:e Augusti och friade till mig. Han vill att jag ska bli hans fru och det finns ingenting jag hellre vill! Jag vill vara fru Sandman (världens coolaste efternamn förövrigt) och jag vill officiellt dela resten av mitt liv med denna fantastiska människa. Vi firade med avslagen Cola och glass! Och det kunde inte varit mer perfekt!!

Så vi ska gifta oss!

Jag ska gifta mig med CHRISTOFFER! (Läs nu: Högt tjej tjut med glädjetårar).

Just nu är jag besatt av att planera vårat bröllop och det är så roligt att jag har svårt att prata om någonting annat. Ja, shit, ja jag ska gifta mig ta mig tusan!


3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh grattis!

Jag har följt din blogg i det tysta i flera år. Så du kan förstå att jag blir glad för din skull!

Du skriver så bra om allt det svåra och tunga. Jag har själv endo (fick diagnosen 2010) och har lärt mig mycket från din blogg. Jag har skrattat och gråtit med dina inlägg. Till slut samlade jag mod och startade en egen blogg.

Grattis igen! Det är roligt att planera bröllop - jobbigt, men roligt - och det kommer bli en av era bästa dagar!

/Hedwig

Sara sa...

Men grattis fina du! :)

Anonym sa...

Sååå glad för er skull!! ♥
Har grattat förut men gör det igen, Grattis!!!
kram bettan