18 mars 2012

Endo i mobilen

Nu jäklar kommer inläggen bli fler men antagligen snäppet kortare. Äntligen har jag klivit in i android världen och kan nu blogga via mobilen. Vi får hoppas att jag kommer dela mer av min vardag med hjälp av denna grejimoj.


De senaste fyra dagarna har livet kommit tillbaka till mig. Den senaste sprutan har varit fantastisk och gjort sitt jobb (som sig bör). Månaden innan fick jag en jävla slapptask till spruta som bara jävlades. Den va som en Big Brother medlem som söp, trasha och hånade min stackars kropp.


Men nu har energin kommit tillbaka och jag gör hela tiden mer än min kropp orkar. Fast jag får inte alls lika ont av det som förut. Istället har jag.... Håll i er nu.... Wait for it.... TRÄNINGSVÄRK! Fy fasiken va underbart!


Nu ska jag städa ihop med min älskling och det ska bli så himla kul. Vårstäd here I come (för att va lite svengelsk som ungdomarna där ute).M


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

Veronica sa...

Hej vännen! Åh så skönt att denna sprutan varit snällare mot dig! Skickade ett mms till dig tidigare i veckan har det kommit fram? Strulade ju med numret förra gången ;) kram!

Anonym sa...

Heja nya sprutan !! Det var för att jag var med dig,jag har bra karma . Kulatt se dig idag du är så himla rolig <3 Älskar dig mamma

Anonym sa...

Vad glad jag blir för din skull!!!!

Hoppas det luktar vårstädat hos dig nu då. Njut!!!!

Ha en bra dag!!

Kram Bettan