29 juni 2012

Sleepless in Uddevalla

Vridit mig i sängen som en plågad mask i över två timmar nu. Jag trivs inte med att va en plågad mask. Det hämmar liksom min annars hurtiga stil.
Ska, som tur var, till Magica de Stretch idag. Som alltid då jag haft/har ont tar jag på mig detektivmössan och lurar på vad som eggat igång smärtan. Just nu finns två bovar i dramat: mina nya träningsövningar och den låååånga promenaden på stan. Låt oss krydda upp det hela med Endo och natten är som den är.
Nej, nog med denna hurtighet. Att inte få sova suger fett (som ungdomarna kanske säger) och jag är grymt sur på ryggen. Jävla fitt rygg är dum i huvudet! (Fick in många kroppsdelar där!)
Ska försöka slummra lite de sista tjugo minuterna tills jag måste gå upp. Måste verkligen sänka värmen på värmedynan nu annars blir det stekt rumpa till frukost.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håll ut mask flickan !! Jag kommer och kör dig till Sretcerskan ( dalslänska !) . Massor pussar mamma

Johanna Simunovich sa...

Hej! Jag skulle jättegärna vilja komma i kontakt med dig. Har du någon mejladress du kan skicka till mig? annahoj_87@hotmail.com

MVH Johanna

Anonym sa...

Ja, med.... Vill åsså ha kontakt.