14 apr. 2012

Gult hår inlindad i silvertejp

Tack vare min kära mor och storebror Dan har jag ett sprillans nytt baddräktslinne. Det kommer från Lindex och är riktigt snasjsligt. Jag ska komma igång med vattengympan igen nu och behöver något som håller allt på plats.


Samtidigt byter jag hårfärg. Har gått igenom alla nyanser av gult för att bli blond. Jag har till och med bildbevis.


Men tack vare en sista omgång med silverblond färg bör jag bli nöjd.... Hoppas jag... Enligt Christoffers morfar Åke är jag sötare i blond.


Försökte göra min egna provdocka idag. Tvingade Christoffer rulla in mig i silvertejp. Ingen bra ide mina kära läsare! Handen tappa blodflödet och blev konstig i färgen. Jag svettades som en gris på en sandstrand. Och mådde konstigt. Christoffer klippte skrattande loss mig. En ytterst dålig ide får jag lov att delge. Rulla inte in dig i plast och silvetejp. Vi kom inte ens länge än magen och ena armen... Farliga grejer det där.


Nej, dags att dricka bubbelvatten och gosa med min älskade man som måste stå ut med allt underligt jag får för mig.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Anonym sa...

Har Blonds most fun ??? Det verkar vara ett helvete att bli det ! Men du är allt bra söt . Att se dig strutta runt på Willys är bara det en glädje <3 , Varsågod för hjälpen fin är den !!!Håller med Äke han är så smart och go .Måste bara fråga varför tog ni armen !! Massor av pussar och kramar mamma