22 apr. 2012

Woohooa med mig!

Idag skrev jag min Hundrade sida på boken!

100 sidor ta mig fasiken!

Igår va en tuff dag, kommer skriva ett inlägg om det senare. Men just nu ska jag bara njuta av att jag skrivit hundra sidor och 44 688 ord. Det rullar framåt. Och jag ska bli en författare, det är min dröm och ingenting ska hindra det.

Nu fattas det bara en ordentlig datorn som inte dör med jämna mellanrum. Fast det gör ju skrivandet snäppet mer spännande. Nej, jag ska absolut inte klaga. Denna raring till laptop har jag ju till och med fått av min goa lillebror David och hans fantastiska tjej Sanna. Jag har tur jag.

Ska fira detta med att klappa lite gristryne på Emmaus i Uddevalla. Om jag har tur visar den sitt stora fina nylle och inte bara rumpan som sist gång mamma var där. Håll tummarna för mig nu.



Inga kommentarer: