1 aug. 2011

Bakfylle hyllning!


Mina älskade fantastiska läsare, nu ska ni få höra på saker!

Håll i hatten, spänn på er pjäxorna och bit i äpplet, här kommer det! Jag var på fest i fredags!

Låt mig upprepa: Jag var på fest i fredags!

Ingen fest som helst heller för den delen. En förfest som ledde till den strålande "Fjordfestivalen" här i Uddevalla. Just denna festival ligger mig extra varm om hjärtat då jag och Christoffer delade saliv där för första gången för 2 år sedan nu. Världens bästaste festival helt enkelt.

Jag umgicks med mina härliga vänner som var så snälla, roliga och goa att jag var på gränsen att gråta stup i kvarten. Drack vin, röka cigaretter som om de var årets uppfinning och tog Rullis ner på stan.

Det är inte klokt vilka fina vänner, go bror och makalös pojkvän jag har! Jag njöt av deras sällskap och många gånger chockades jag av att jag orkade vara med. Även då jag varit rädd för att jag skulle komma att få ont hela förberedelsen inför kalaset. Jag var lycklig och dansade cheesy tryckare med Christoffer, som en äkta fjortis.

Jag hade helt glömt bort hur illa en bakfylla känns och har nu varit bakis i tre dagar ungefär. Helt knäckt och ynklig har jag tagit mig igenom helgen. Samtidigt har jag varit överlycklig, för äntligen kunde jag tillbringa en lördagsmorgon lidande på soffan med vätskebrist och huvudvärk som så många andra "normala" människor!

Aldrig förr har jag njutit så av att lida av en bakfylla förut...


Från höger: Mikkiz, Lisa och Jag


2 kommentarer:

mamma sa...

Så är det, vi säger med glädje att Elin är bakfull , efter en lyckad fest , det gör vi inte om dina bröder. Sist vi träffades så tittade vi efter dig med beundran och sa hon kan ju fortfarande gå !!! Efter heldag i Lysekil!! Vi ser framemot Liseberg =) Måste få säga vilken underbart häftig frisyr på kortet , vem har gjort den ? Du är allt gör snygg !! Älskar dig mamma

mia1973 sa...

Ha ha, underbart!! Verkligen :)

Kram