25 juni 2010

Midsommar hälsning


Jag vill önska er allihopa en underbar midsommar! Drick inte för mycket, ät inte mer än magen klarar men busa!! Dansa runt den upp och nedvända penisen (även kallad "midsommar stång") och sjung små grodorna. Med andra ord, ha riktigt kul!

Och ett stort grattis till min pappa som fyller år idag! Det är väldigt skönt att han har kommit hem från Kina. Mamma ser ut som om hon tappat bort sin högerarm då han är borta.

Vi ska hem till mamma och pappa, fira lite och sedan ha en chillad härlig midsommar med två av mina bröder och min brorson. Grilla och ta det lugnt. Det känns verkligen som den perfekta midsommaren.

Glöm nu inte att plocka sju olika blommor vid midnatt (ni måste vara tysta!) och sedan lägg dem under kudden. Ni kommer drömma om er blivande make. Jag vet ju redan vem han är, men jag kan ju alltid plocka blommor bara för att försäkra mig om att jag ska drömma och Christoffer inatt.

Från mig till dig:

Glad midsommar!


1 kommentar:

Sandman sa...

midsommaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!