13 nov. 2010

Till dig, Dan!


Ett stort grattis till min storebror Dan som fyller 30 år idag!

Jag hoppas att du har en toppen kväll och har en fest som det kommer skrivas böcker om tills du fyller 40. Alla händelser som förtjänar att skvallras om imorgon kräver jag första parkett till.

Det kändes bra att få träffa dig idag och ge dig en ordentlig grattis kram. Din lägenhet är jätte fin, rymlig och fräck (jag är intensivt avundsjuk på dina TVÅ ballkonger). Ännu en present inväntas att ges till dig, bara för att upprepa det jag antagligen sa tio gånger tidigare idag.

Så fort jag har mördat Endon ska vi, ta mig fan, ut och fira din 30 års dag i efterskott.

Ett stort grattis till Dan! Han leve: Hurra! Hurra! Hurra! HURRA!

Älskar dig broh!




2 kommentarer:

mamma sa...

Du är såååå söt .Jag kör när Endon är mördad ( om det inte är mörkt ,halt ,för långt m.m )vi ber pappa ! Älskar dig söt unge mamma älskar dig massor

Sandman sa...

Yayaya! Grattis Dan. Cool lagenhet med pelare pa balkongen har han me den lilla 30aringen :P Vi aker dit sa fort vi pallar baby <3