29 apr. 2010

Endo-centrum, here we come!


Äntligen äntligen äntligen äntligen!!!

Det är som om någon rolig typ leker med mig ibland. Kalla det Gud eller vad som än kan kännas passande, jag vill se det som en lustig fluffig filur som ser ut som en överäten randig hamster herre med en hög hatt och fluga. Denna personen väntar tills min egna ork inte fixar det mer, den låter det till och med gå så långt att jag inte vill blogga mer på ett tag. Precis då jag kommit till den punkten att jag inte längre springer till ytterdörren då posten kommer, då tycker han att det är dags att ge en hjälpande hand. Han har en mycket underlig form av humor.

Jag har fått tid på Endometrios kliniken (eller centrum som de egentligen heter)!! Och ännu bättre är att jag har fått tid den 17:e maj! Jag som varit så trött på att tvinga fram positivt tänkande, att härda smärta dagligen utan att se ett slut på eländet. Nu sitter jag med de två vackraste breven jag någonsin sett i mina händer. Jag ska bli lagad ta mig fan! Det är äntligen dags att få hjälp från personer som är experter på min sjukdom. Det är äntligen dags att flyta medströms!

Klockan 13.00 måndagen den 17:e maj ska jag träffa min Endo läkare. Klockan 15:00 ska jag göra den hyper coola magnetröntgen.

Jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle få sätta mina små labbar på Akademiska innan min födelsedag. Detta är den bästaste födelsedagspresent någonsin!

Endo Vs. Elin- 1-1

3 kommentarer:

Sandman sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!:D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:D:D:D:D

mamma sa...

Jag tror på Gud med den fluffiga hatten!!!!! Det finns inte ord.Nu åker vi 4 på Stockholms tripp. Halleluja..Favo mamma

Endobloggen sa...

Vad spännande! Hoppas att de är så bra som de påstår sig vara. Kommer definitivt kika in här och se hur det går för dig. Ser fram emot en uppdatering när du varit där.
/En endosyster